sobota, 29 czerwca 2013

Rozdział 31

Po Zawodach Między Narodowych...(Kilka mięsięcy później)

Ja i Ian jesteśmy na nowo razem.Kiedy przyjechałam do domu dowiedziałam się że Danielle jest w ciąży!!!OMG!To jest po prostu...SUPER!W końcu!Jeszcze tylko Perrie i Jade :P Parę razy spotkałam się z Alex'em.Bez skojarzeń!Jako przyjaciele.Tata nie był zbytnio zachwycony tym że ja i Ian jesteśmy znowu razem.No ale cóż...Teraz właśnie siedzę u siebie w pokoju słuchając muzyki.Rozejrzałam się po pokoju i stwierdziłam że przydało by się go odnowić.Zbiegłam na dół gdzie była mama razem z tatą.
-Mamo?
-Tak Lily?
-Pomyślałam że fajnie by było gdybyśmy odnowili mój pokój,Mandy też by się przydało...Co wy na to?-powiedziałam-Znaczy ja tam lubię mój pokój chodzi mi tylko o nowe meble jak biurko bo jest zniszczone albo nowe pudełka do garderoby...
-Masz rację Liluś,Może pojedziemy na zakupy teraz?-zapytał się tata.
-Tak!-pobiegłam na górę się przebrać.Kiedy zeszłam na dół była już tam Mandy.
-Gotowe?-zapytał się tata.Skinęłyśmy głowami i wyszliśmy na dwór.Dojechaliśmy do sklepu i kupiliśmy różne nowe meble i dodatki.Po zakupach pojechaliśmy do Nandos coś zjeść.W Nandos spotkaliśmy Niall'a i Jade.Usiedliśmy razem przy stoliku i zamówiliśmy jedzonko :3 W połowie obiadu zadzwonił mój telefon i okazało się że mam trening.Szybko pożegnałam się z rodzinką i pobiegłam w stronę domu żeby złapać mój strój na trening.Szybko złapałam torbę i pobiegłam na stadion gdzie mieliśmy trening.Kiedy dotarłam zobaczyłam wszystko rozgrzewających się.Ian widząc mnie szybko podbiegł do mnie i pocałował.Odwzajemniłam pocałunek upuszczając torbę i oplatając Ian'a rękoma za szyję.On za to złapał mnie w tali i przyciągnął bliżej siebie.
-HEY!GOŁĄBECZKI!JAK CHCECIE TO CAŁUJCIE SIĘ W SZATNI A NIE TUTAJ!!!-Krzyknęła Ally ze śmiechem reszta jej zawtórowała.Odsunęłam się od Ian'a z uśmiechem.Ian dał mi szybkiego całusa w usta i się uśmiechnął.
-Idę się przebrać-powiedziałam łapiąc moją torbę.Odeszłam w stronę szatni,miałam już zamykać  drzwi ale przeszkodził mi Ian.
-Może ci pomogę?-zapytał uśmiechając się łobuzersko poruszając brwiami.Zaśmiałam się i wpuściłam go do szatni.On nie marnując czasu przycisnął mnie do ściany i zaczął namiętnie całować.Oplotłam mu biodra nogami i przyciągnęłam bliżej.Po paru inutach odsunęłiśmy się od siebie dysząc.
-Przyszła byś dzisiaj do mnie?Tak na kilka dni?-wyszeptał mi do ucha.Przeszły mnie przyjemne ciarki.Nie mogłam wykrztusić ani słowa więc tylko przytaknęłam ruchem głowy.On uśmiechnął się i pocałował mnie ostatni raz.Potem opuścił mnie na ziemie i odgarnął mi włosy z twarzy.
-Przebierasz się czy nie?-zapytał uśmiechając się.Wytknęłam mu język na co się tylko zaśmiał i wyszedł z szatni.Szybko się przebrałam i wybiegłam z szatni na boisko.Zaczęliśmy trenować.Razem z Ian'em posyłaliśmy sobie uśmiechy.Nasz trening skończył się koło 19.Do domu szłam razem z Ally i Auror'ą.Pod domem rozeszłyśmy się każda w swoją stronę.Wbiegłam na górę i spakowałam wszystko do mojego plecaka.Zbiegłam na dól i powiedziałam rodzicom że idę na noc do Ian'a.Mama nie miała nic przeciwko ale tata nie był tym zachwycony ale i tak mi chociaż nie chętnie pozwolił iść.Wyszłam z domu i spacerkiem ruszyłam w stronę mieszkania Ian'a...







PRZEPRASZAM!!!ZA TO ŻE MUSIELIŚCIE TAK DŁUGO CZEKAĆ NA NN!!!NIE MIALAM WENY I TA CAŁA PRZEPROWADZKA ;/ SPRÓBUJĘ DODAWAĆ NN CZĘŚCIEJ!!!
POZDRAWIAM I BUZIAKI :*
SLDN

4 komentarze:

  1. Skończyłaś z tym blogiem?? Bo niepiszesz hm...własne za tydzień:-) julka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie skończyłam z tym blogiem:) dodam NN za parę dni :) przepraszam że tak długo ale niestety niedawno zaczęły mi się wakacje i nie miałam zbytnio czasu w ostatnim tygodniu szkoły :/ Przepraszam jeszcze raz :)
      Pozdrowienia
      SLDN

      Usuń
    2. Kiedy nowa nocia niemogę się doczekać...julka

      Usuń