sobota, 1 lutego 2014

Rozdział 36

Nie patrząc na nikogo. Złapała Andy i Arona i zaczęłam szybkim krokiem iść w stronę mojego auta. Zapiełam Andy w jej fotelik, Aron wskoczył jej na kolana gdzie obydwoje zasneli. Wsiadłam za kierownicę i wyjechałam z parkingu włączając radio.
- A teraz piękna piosenka wykonaniu One Direction! Ready to Run.

[Harry:]
There's a lightning in your eyes, I can't deny
Then there's me inside a sinking boat running out of time
Without you I'll never make it out alive
But I know, yes I know, we'll be alright

[Liam:]
There's a devil in your smile, it's chasing me
And every time I turn around it's only gaining speed
There's a moment when you finally realize
There's no way you can change the rolling tide
But I know, yes I know, that I'll be fine

[Chorus:]
This time I'm ready to run
Escape from the city and follow the sun
'Cause I wanna be yours, don't you wanna be mine?
I don't wanna get lost in the dark of the night
This time I'm ready to run
Wherever you are is the place I belong
'Cause I wanna be free, and I wanna be young
I will never look back now I'm ready to run
I'm ready to run

[Niall:]
There's a future in my life I can't foresee
Unless, of course, I stay on course and keep you next to me

[Louis:]
There will always be the kind that criticize
But I know, yes, I know we'll be alright

[Chorus:]
This time I'm ready to run
Escape from the city and follow the sun
'Cause I wanna be yours, don't you wanna be mine?
I don't wanna get lost in the dark of the night
This time I'm ready to run
Wherever you are is the place I belong
'Cause I wanna be free, and I wanna be young
I will never look back now I'm ready to run

[Zayn:]
This time I'm ready to run (ready to run)
I'd give everything that I got for your love

[Harry:]
This time I'm ready to run
Escape from the city and follow the sun

[All:]
'Cause I wanna be yours, don't you wanna be mine?
I don't wanna get lost in the dark of the night
This time I'm ready to run (this time I'm ready to run)
Wherever you are is the place I belong
'Cause I wanna be free, and I wanna be young
I will never look back, now I'm ready to run
I'm ready to run...

Kiedy spojrzałam przez okno po mojej prawej zobaczyłam auto moich rodziców. Kiedy spojrzałam na mojego ojca jakby wyczuł mój wzrok na sobie, odwrócił  się i nasze oczy się spotkały. Łzy zaczęły same płynąć po moich policzkach. Tata nie mógł oderwać ode mnie wzroku, czym zalarmował moich wujków i mamę. Jedno myślnie spojrzeli na mnie. Zaśmiałam się przez łzy bo wyglądało to komicznie. Nagle pojawiło się rozstanie dróg. Ja musiałam jechać w lewo gdzie oni w prawo. Podniosłam rękę w geście pożegnania i pojechałam w moją stronę.
"Escape from the city and follow the sun"
Jechałam przed siebie, uciekając z miasta i podążając za słońcem. Prosto do miejsca którym od paru lat nazywam domem.
"I will never look back now I'm ready to run
I'm ready to run..."
Nigdy już nie spojrzę za siebie, jestem gotowa do biegu.
Jestem gotowa do biegu jaki przyniesie życie...


Hey guys!!! Wiem ze już długo nie było rozdziału ale teraz jest po wena wróciła! Będę się starała co weekend wrzucić nowy rozdział!
Love
SLDN

2 komentarze:

  1. tak nareszcie czekałam prawie 3 mcs i mam małe pytania czy tylko mi wyświetla sie ze rodzaił został dodany 01.02.2014? a drugie pytanie to czy rodziały będą dłuższe ?
    wierna czytelniczka Antosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się data 😂 coś jest z nią nie tak😡 postaram się dodawać notki jak najczęściej jak mogę i postaram się żeby były dłuższe 😊 pozdrowienia SLDN

      Usuń