czwartek, 14 marca 2013

;)

8 KOMENTARZY I NASTĘPNY ROZDZIAŁ :)))

4 komentarze:

  1. Pffff... Zawiodłaś mnie. NIENAWIDZĘ osób które piszą tylko dla komentarzy. Według mnie jest to żałosne. Jeśli nie lubisz pisac-nie pisz. To jest tak samo gdyby ktoś pomógł nieść staruszce zakupy,a potem żądabły za to pieniędzy. Przemyśl to sobie i dojdź do wniosku czy piszesz dla przyjemności czy komentarzy.

    A tak po za tym. Ciekawe jak chcesz zdobyć 8 komentarzy,jeżeli anonimowi nie mogą ich dodawać. Nie wszyscy mają konto google czy inne gówno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli według ciebie jestem żałosna to po co czytasz to opowiadanie?Czy ja ci kiedykolwiek kazałam?Mogą komentować anonimy ponieważ to zmieniłam ale dopiero dzisiaj bo nie miałam czasu w tygodniu.A to że chce mieć komentarze do normalne.Oczywiście że piszę opowiadanie dla przyjemności,ale również chce znać opinię czytających mojego bloga!Nie chce żebyś zrozumiała mnie źle.Zawiodłam cię?Trudno.Jestem tylko człowiekiem....

      Usuń
    2. Chcę czytać to opowiadanie,ponieważ do tej pory nie robiłaś takich scen. Żeby ktoś komentował,nie wystarczy po prostu poprosić kogoś,żeby polecił cie na swoim blogu,lub s a m a komentować i ogłaszać adres twojego bloga?

      Usuń
    3. Komentuje blogi innych.Lubie dawać komentarze i pomagać innym z opowiadaniami.Bardzo jestem Happy z powodu że chcesz dalej czytać opowiadanie

      Usuń