poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Rozdział 15

3 Lata Później...
To już dtrzy lata odkąd nie widziałam mojego taty.Nie licząc TV,zdjęć i stron internetowych.Mam już 15 Lat nie długo 16.Nadal utrzymuje kontakt z przyjaciółkami i drużyną.Gram dalej w piłkę,gram,śpiewam i tańczę.Ian jest moim chłopakiem.Bardzo pomagał mi kiedy wyprowadziłyśmy się od taty.Teraz mamy dwupiętrowy domek w lesie nie daleko na obrzeżach Londynu.Właśnie siedziałam w moim pokoju na poddaszu.Oglądam zdjęcia kiedy byłam mała.(Małą Lily będzie grać Lux przy.aut.)Z ciociami spotkałam się tylko dwa razy w ciągu tych dwóch lat.Wujków widziałam może raz.
Właśnie miałam w ręku zdjęcie z Harry'm kiedy prowadził mnie za rękę.Przyczepiłam je na ścianę.Potem zostało tam przyczepione zdjęcie z Zayn'em i potem znowu z Harry'm.Były tam nawet zdjęcie z Josh'em.Było też parę z Liam'em i Niall'em.Zdjęcia które zobaczyłam na końcu wywołały u mnie łzy.Byłam na nich z tatą.Przez te dwa lata nie dzwonił,nie pisał nic kompletne zero.Mandy ma już trzy lata.Wyrosła i trochę grandzi.Nadal trochę sepleni ale co można chcieć od trzy letniego dziecka?
-Lily!!!Chodź jeść!-krzyczała mama z dołu.Zbiegłam po schodach i już byłam w naszej salono-kuchni.Mama właśnie kładła obiad na stół.
-Dzisiaj przyjdzie Anastazja z Zuzią.-powiedziała mama.Anastazja była fajna,miła i pomocna.Nie dziwie się że jest przyjaciółką mamy.Mama po zdradzie ojca,załamała się.Musiałam jej pomóc z tym wszystkim.Po roku czasu mama się ogarnęła i było wszystko świetnie.Mandy ucieszyła się że przyjdzie Zuzia,bardzo się lubiły pomimo wieku.Kiedy zjadłam wyszłam przed dom.Ruszyłam w stronę lasku.Lubiłam chodzić po lesie,to mnie odprężało.Po Godzinie zaczęłam powoli wracać do domu.Usłyszałam jak jakiś samochód podjeżdża.Pewnie Anastazja i Zuzia pomyślałam.I nie myliłam się.Weszłam do domu gdzie kobiety witały się ze sobą.
-Cześć Anastazja!Cześć Zuzia!-krzyknęłam po polsku.
-Cześć Lily!Spakowana?-zapytała się mnie.Zrobiłam pytającą minę,mama uderzyła się z otwartej dłoni w czoło.
-Zapomniałam ci powiedzieć!Jedziemy na tydzień do Londynu i będziemy nocować u Anastazji-powiedziała a mi oczy się zaświeciły.Będę mogła spotkać się z Aurorą,Ally,Ian'em i chłopakami z drużyny.Nadal w niej gram tylko trenuje z moim osobistym trenerem tutaj a do Londynu jeżdżę na mecze.
-Dziękuje!-krzyknęłam i przytuliłam obydwie.
-Nie ma za co a teraz.Leć się pakować!Za Godzinę wyjeżdżamy!-krzyknęła mama a ja popędziłam na górę.Zadzwoniłam do dziewczyn i Ian'a że będę w Londynie.Ale Fajnie!!!Będę miała urodziny w Londynie!Bo wypadają we wtorek!Sooo Cool!!!Spakowałam wszystko co potrzebne i zeszłam na dół.Akurat w porę bo już się zbierałyśmy.
Wsiadłam do samochodu.Włożyłam słuchawki do uszu i isłyszałam pierwsze nuty "Apologize"(włączcie sobie :D)Przy nich zasnęłam.Obudziła mnie mama mówiąc że już jesteśmy na miejscu.Spojrzałam na zegarek 23:48.Hmmm...Trochę nam to zeszło ale trudno.Kiedy weszłyśmy do domu Anastazji,ona pokazała mi mój tymczasowy pokój i łazienkę.Wzięłam szybki prysznic i przebrałam się w piżamę i wskoczyłam do ciepłego łóżka.Po chwili odpłynęłam do krainy Morfeusza...





















                                                     


Nowy Dom Ameli,Lily i Mandy

Sypialnia Ameli

Pokój Mandy

Łazienka Lily

Taras

Łazienka Ameli i Mandy

Kuchnia i Salon

Hol


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz